vrijdag in week 34 door het jaar

Geliefde mensen,
daar ik ziek ben ga ik het kort houden.

Ik stel voor: ga de dag door met de woorden van de psalmist die we vandaag hoorden: 'Gelukkig wie bij U hun toevlucht zoeken, met in hun hart de wegen naar U.'

De weg die we te gaan hebben moeten we niet zoeken buiten ons, hoewel heel veel van wat buiten ons is van God spreekt. Doch de weg die ieder van ons te gaan heeft is reeds in ons hart voorbereid. We moeten hem enkel gaan. 

Het is donderdagavond. Kindjes liggen er in. Ik kruip ook onder de wol.

Een gezegende vrijdag voor ieder van u,

kris

Reacties

  1. Vlugge genezing en dank toch voor uw woorden. Een trouwe lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn goede wensen voor beterschap, Kris. Ik bid voor je. Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel zegen voor jou en je gezin Kris , en beterschap gewenst .
    Bedankt nog voor de fijne en hartverwarmende getuigenissen van jou .
    Hartelijke groeten Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de dagelijkse citaten en overdenkingen, en beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte beterschap en Dankjewel voor de mooie uw mooie woorden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Kris,
    je tekst mag dan vandaag wel heel kort zijn, ik vind hem zeer treffend: 'De weg die ieder van ons te gaan heeft is reeds in ons hart voorbereid. We moeten hem enkel gaan.' Dit heeft mij persoonlijk heel diep geraakt. Ik ga hier mee aan de slag. Dank je wel!
    Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit mij 100% aan bij de bloemlezing hierboven. Jij verdient een ruiker om snel te herstellen

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Een spoedig herstel! Tevens dank voor uw inzet iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sluit me daar volledig bij aan MIJN DAG BEGINT MET HET BJBEL CTAAT
    BEDANKt Kris Een trouwe lezer Zuster Ancilla -ballemans. Dongen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens U een spoedig herstel En bedankt voor de dagelijkse meditatie. Ik, wens U ook, een zalige Adventstijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sluit me aan bij alle vrienden van het Dagelijks Bijbelcitaat en van jou Kris !
    Ik bid Christus om jouw genezing !
    Dank om toch nog jou Woord mee te delen !
    Woorden welke al in onze harten léven !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarde Kris, in biddende verbondenheid, goede rust toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Spoedig herstel kris ´wij bidden voor u ´ celia

      Verwijderen
  14. Van harte beterschap, Kris! Dank voor de dagelijkse meditatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat God de Heer je zegenen en bewaren,
    de glans van Zijn Gelaat doen stralen over jou,
    de Heer keert Zijn Gelaat naar je toe mijn kind,
    genadig rust Zijn Vrede over jou

    Met dank voor alles wat je voor ons doet..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beterschap kris, voor nu en de dagen die misschien nog gaan komen. rust goed uit! wij zullen t maar even zonder je moeten stellen. een goede oefening!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En ik sluit mer er bij aan. Beterschap Kris. ( geen enkele kritiek of scheef woord, je wordt voor minder beter 😉,)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kris, ik wens je veel beterschap en neem de tijd om uit te zieken zodat je weer kan genieten van je gezin.Het zijn mooie woorden van de psalmist.
    Niet alleen voor vandaag maar voor al onze dagen in ons leven. Ik geniet elke dag van de lezingen en zeker niet te vergeten van je woordje. Het is een aanvulling op mijn leven. Bedankt Kris!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte spoedige beterschap ! ( Han Duin )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een voorspoedige genezing.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Snel beter worden Kris. We vragen hiervoor de zegen van de Heer. Door Hem breng je ons dagelijks voeding en bemoediging. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik bid mee voor een spoedige genezing van Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amai mensen, wat een medeleven.
    Het doet me blozen.
    Ik voel een me een pak beter hoor.
    Ik had gewoon een heel zwaar hoofd, en wat zorgen erbij, en zodoende kwam er geen zinnig woord op 'papier'. Maar het is weer beter hoor.
    Dank om jullie vele gebeden.
    Moge de Heer ons allen diep zegenen.
    Hartelijk, kris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ZAAAAAAAlig om jou weer te horen Kris. Prachtig wat je doet, ook ik vroeg Onze Lieve Heer om een bijzondere Zegen voor jou en je familie. Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een zalige adventsperiode voor allen die dagelijks de zaadjes lezen, door Kris neergelegd!

      Verwijderen

Een reactie posten